Τα δύο δεξαμενόπλοια θα έχουν χωρητικότητα δεξαμενής 6.000 κυβικά μέτρα με σχεδιασμό μονο-δεξαμενής.
Ο σχεδιασμός του πλοίου είναι το αποτέλεσμα μιας συνεργασίας με την CGR Arctic Marine, η οποία σχεδίασε και ανέπτυξε ένα μοναδικό δεξαμενόπλοιο LNG που μειώνει το συνολικό κόστος της υποδομής ανεφοδιασμού του καυσίμου.
Η ζήτηση για LNG, όλο και αυξάνεται, καθώς είναι «πράσινο» καύσιμο. Μάλιστα, το προηγούμενο έτος στη Μέση Ανατολή, η πανδημία δεν επηρέασε τη καθόλου τη ζήτηση όπως έκανε στην Ευρώπη (μείωση 2%), με αποτέλεσμα να αυξηθεί κατά 39%, όπως έγινε και στην Ασία κατά 20%.