ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

PortMiami: Ξεκινά η κατασκευή 4ου τερματικού κρουαζιέρας

09:06 - 17 Μαρ 2022 | Ναυτιλία
PortMiami: Ξεκινά η κατασκευή 4ου τερματικού κρουαζιέρας
Η κατασκευή του τέταρτου νέου τερματικού σταθμού κρουαζιέρας του PortMiami βρίσκεται σε εξέλιξη και ακολουθώντας την πρόσφατη τάση, ο νέος τερματικός σταθμός θα διαθέτει ξεχωριστή αρχιτεκτονική για να τον κάνει μια αξιοσημείωτη προσθήκη στο λιμάνι και στον ορίζοντα του Μαϊάμι.

Ο νέος τερματικός σταθμός, ο οποίος είναι μια συνεργασία μεταξύ της MSC Cruises και του PortMiami, θα γίνει επίσης ο μεγαλύτερος τερματικός σταθμός κρουαζιερόπλοιων στη Βόρεια Αμερική όταν ολοκληρωθεί στα τέλη του 2023.

Η τελετή θεμελίωσης πραγματοποιήθηκε στο PortMiami στις 10 Μαρτίου για τον τερματικό σταθμό που θα κοστίσει περίπου 380 εκατομμύρια δολάρια.

Σύμφωνα με την Miami Herald, όταν η επιτροπή του Miami-Dade ενέκρινε την κατασκευή του τερματικού σταθμού τον Απρίλιο του 2019, η MSC συμφώνησε σε 50ετή μίσθωση της γης που βρίσκεται στο ανατολικό άκρο του νησιού Dodge πέρα από την περιοχή που προηγουμένως αφιερώθηκε στους τερματικούς σταθμούς πλοίων κρουαζιέρας. Το Miami-Dade δεσμεύτηκε για βελτιώσεις υποδομής 8 εκατομμυρίων δολαρίων στην τοποθεσία για να υποστηρίξει την ανάπτυξη του τερματικού σταθμού, αλλά η MSC είναι υπεύθυνη για οποιαδήποτε βυθοκόρηση. Η MSC δεν πληρώνει ενοίκιο το πρώτο έτος της συμφωνίας και στη συνέχεια το ενοίκιο ξεκινά από 15,2 εκατομμύρια δολάρια το δεύτερο έτος και αυξάνεται κατά 3% ετησίως για 30 χρόνια. Η MSC πληρώνει επίσης κάτι περισσότερο από 6 δολάρια ανά επιβάτη εάν ο αριθμός των επιβατών υπερβαίνει τα 2,5 εκατομμύρια άτομα σε ένα μόνο έτος.

Ο τερματικός σταθμός θα περιλαμβάνει 490.000 τετραγωνικά πόδια σε τέσσερα επίπεδα και μπορεί να φιλοξενήσει 36.000 επιβάτες την ημέρα. Ο τερματικός σταθμός θα έχει τρεις θέσεις ελλιμενισμού, δύο εκ των οποίων θα κατασκευάσει η MSC μήκους 2.460 ποδιών και η τρίτη που θα κατασκευαστεί από το Miami-Dade και θα είναι διαθέσιμη σε άλλες γραμμές κρουαζιέρας. Η MSC σημειώνει ότι ο τερματικός σταθμός έχει σχεδιαστεί για να φιλοξενεί τα μεγαλύτερα κρουαζιερόπλοια της, συμπεριλαμβανομένων των πλοίων με καύσιμο LNG, χωρητικότητας 208.000 τόνων, που είναι υπό κατασκευή στη Γαλλία. Ο τερματικός σχεδιάστηκε από την Arquitectonica και περιλαμβάνει τις πιο πρόσφατες περιβαλλοντικές τεχνολογίες εκτός από τη μοναδική εξωτερική του εμφάνιση.

Μεταξύ των στοιχείων που θα ενσωματωθούν στο τερματικό θα είναι οι χώροι γραφείων και ένα γκαράζ πολλαπλών επιπέδων στάθμευσης για να φιλοξενήσει 2.400 οχήματα. Διαθέτει επίσης ειδικούς χώρους φόρτωσης και εκφόρτωσης και εισόδους και χώρους που προορίζονται για επιβάτες σουίτας. Οι βελτιώσεις υποδομής περιλαμβάνουν δρόμους και ο τερματικός σταθμός θα σχεδιαστεί για την παροχή ενέργειας στην ξηρά για τα κρουαζιερόπλοια. Ωστόσο, η εισαγωγή του κρύου σιδερώματος (σύνδεση από την ακτή) εξαρτάται από την ανάπτυξη του δικτύου ηλεκτρικής ενέργειας στο Μαϊάμι για την υποστήριξη των πλοίων που χρησιμοποιούν την ισχύ της ξηράς.

Ο τερματικός MSC γνωστός ως Terminal AA ενώνεται με άλλες εγκαταστάσεις που προστέθηκαν στο PortMiami. Ο Όμιλος Royal Caribbean κατασκεύασε τον πρώτο από τους σύγχρονους τερματικούς, ο οποίος βρίσκεται δίπλα στην τοποθεσία του νέου τερματικού της MSC. Η Norwegian Cruise Line κατασκεύασε επίσης έναν τερματικό σταθμό που τέθηκε σε λειτουργία πέρυσι όταν η κρουαζιέρα ξανάρχισε και πρόσφατα το PortMiami άνοιξε το Terminal V στο δυτικό άκρο του Dodge Island που κατασκευάστηκε για την Virgin Cruises. Αυτή την εβδομάδα, το PortMiami γιόρτασε επίσης την ολοκλήρωση του Terminal F, ο οποίος ανακατασκευάζεται για την Carnival Cruise Line.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.