• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
Μάνος για υπερταμείο: «Χάσαμε κάποιον πόλεμο;»
16:40 - 23 Μάι 2016

Μάνος για υπερταμείο: «Χάσαμε κάποιον πόλεμο;»

Με τον Στέφανο Μάνο, μπορεί κανείς να διαφωνεί σε πολλά. Οι απόψεις του, όμως, είναι καθαρές και κυρίως δεν σε αφήνουν αδιάφορο.

Λίγες ώρες ωστόσο, μετά την ψήφιση από την «τραυματισμένη» κοινοβουλευτική πλειοψηφία του Πολυνομοσχεδίου, φαίνεται πως «σοκαρίστηκε» ακόμα και αυτός, ο αυθεντικός εκπρόσωπος στη χώρα του οικονομικού φιλελευθερισμού από την μετάλλαξη του ΣΥΡΙΖΑ.

Με ανάρτησή του στο twitter ο πρώην υπουργός, δεν μπορεί να κρύψει την έκπληξή του, αναφορικά με το Ταμείο Ιδιωτικοποιήσεων, σπεύδοντας να διερωτηθεί:

«Η ενεχυρίαση της δημόσιας περιουσίας για 99 χρόνια θυμίζει πολεμικές επανορθώσεις. Χάσαμε κάποιον πόλεμο;».