• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
21:49 - 08 Δεκ 2011

Στο 2% οι απώλειες για το χρυσό

Με απώλειες που έφτασαν μέχρι και το 2% έκλεισε σήμερα ο χρυσός στις διεθνείς αγορές εμπορευμάτων, με την ΕΚΤ να αποδεικνύεται κύριος ρυθμιστής της αγοράς αφού δεν αποφάσισε για διεύρυνση του προγράμματος αγοράς κρατικών ομολόγων.

Πιο συγκεκριμένα, τα συμβόλαια παράδοσης Φεβρουαρίου του χρυσού έκλεισαν με απώλειες 1,96% στα 1.709,60 δολάρια η ουγγιά. Το παλλάδιο έκλεισε με απώλειες 1,7% στα 1.495,70 δολάρια.

Όλα τα μάτια είναι στραμμένα πλέον στη Σύνοδο Κορυφής των ηγετών στις Βρυξέλλες, όπου και αναμένονται οι αποφάσεις για την πορεία της κρίσης χρέους. Εάν τελικά οι Ευρωπαίοι βρουν κάποια λύση τότε οι επενδυτές θα στραφούν προς τις πιο αποδοτικές τοποθετήσεις αφήνοντας την ασφάλεια του χρυσού, αναφέρουν οι αναλυτές.