• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
Η Tesla απολύει το 9% των εργαζομένων της
14:14 - 13 Ιουν 2018

Η Tesla απολύει το 9% των εργαζομένων της

Περισσότερους από 3.000 υπαλλήλους, ή περίπου το 9% του εργατικού δυναμικού της εταιρείας Tesla Inc, απέλυσε ο Elon Musk. Ο νέος γύρος περικοπών ξεκίνησε χθες, με τον Elon Musk να χαρακτηρίζει τη κίνηση «δύσκολη αλλά αναγκαία αναδιοργάνωση».  

Ο Musk ανακοίνωσε παράλληλα ότι οι απολύσεις θα αφορούν «σχεδόν αποκλειστικά» υπαλλήλους της εταιρείας εκτός της παραγωγής, καθώς η Tesla εστιάζει στην ενίσχυση της παραγωγής του Model 3. Διευκρινίζει επίσης πως ο στόχος για την αύξηση της παραγωγής του Model 3 παραμένει αμετάβλητος.

Η μεγαλύτερη περικοπή θέσεων εργασίας στην ιστορία της Tesla για 15 χρόνια υπογραμμίζει την πίεση που έχει ο Musk να σταματήσει να ξοδεύει τόσο πολλά χρήματα και να αρχίσει να αποταμιεύει μερικά.

Μέχρι στιγμής, η εταιρεία έχει χάσει σωρευτικά περίπου 5,4 δισεκατομμύρια δολάρια. Η αυτοκινητοβιομηχανία μπορεί να χάσει άλλα 1,3 δισεκατομμύρια δολάρια τα επόμενα τέσσερα τρίμηνα, σύμφωνα με εκτιμήσεις των αναλυτών που συνέταξε το Bloomberg.