• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
Φυλάκιση 30 μηνών με αναστολή στον Σταύρο Ψυχάρη
18:47 - 28 Μαρ 2017

Φυλάκιση 30 μηνών με αναστολή στον Σταύρο Ψυχάρη

Για το αδίκημα της παράβασης του νόμου περί πόθεν έσχες καταδικάστηκε σήμερα ο εκδότης Σταύρος Ψυχάρης με το δικαστήριο – Ι Τριμελές Πλημμελειοδικείο της Αθήνας – να του επιβάλει ποινή φυλάκισης 30 μηνών και χρηματικό πρόστιμο 10.000 ευρώ με τριετή αναστολή.

O εκδότης κρίθηκε ένοχος και καταδικάστηκε στην παραπάνω ποινή για το αδίκημα της παράβασης του νόμου περί πόθεν έσχες κατ' εξακολούθηση.

Συνολικά κατηγορείτο για έξι πράξεις για τα οικονομικά έτη 2010-2014 (δηλώσεις πόθεν έσχες 2011-2015) ωστόσο τελικά καταδικάστηκε-ομόφωνα- για τέσσερις. Τα συγκεκριμένα αδικήματα είναι σε βαθμό πλημελλήματος.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι νωρίτερα την ενοχή κ. Ψυχάρη ζήτησε και η εισαγγελέας της έδρας, με σχετική πρότασή της προς το δικαστήριο.