• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
Θεσσαλονίκη: Χωρίς ταξί την Τετάρτη και την Πέμπτη
23:01 - 17 Φεβ 2026

Θεσσαλονίκη: Χωρίς ταξί την Τετάρτη και την Πέμπτη

Η Θεσσαλονίκη θα μείνει χωρίς ταξί την Τετάρτη και την Πέμπτη (18-19/2), καθώς οι οδηγοί συμμετέχουν στην απεργία που έχει προκηρύξει η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ταξί.

Τα κύρια αιτήματα των οδηγών αφορούν την παράταση της υποχρεωτικής ηλεκτροκίνησης, την απόσυρση του άρθρου 52 του υπουργείου Μεταφορών, το οποίο, σύμφωνα με τους ίδιους, ευνοεί τα ΙΧ-ΒΑΝ, και την επαναφορά του μητρώου γενικής χρήσης.

Παράλληλα, το Σωματείο Ταξί Θεσσαλονίκης ανακοίνωσε ότι θα πραγματοποιήσει πορεία την Τετάρτη στις 11:00 π.μ., με αφετηρία το PAOK Sports Arena, επί της οδού Αντώνη Τρίτση.