• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
09:48 - 23 Νοε 2007

Στα 28 ευρώ ανεβάζει τον πήχυ για τον ΟΤΕ η Morgan Stanley

Η εξαγορά των υπόλοιπων μετοχών της Cosmote από τον ΟΤΕ οδήγησε τη Morgan Stanley στο να αυξήσει την τιμή στόχο για τη μετοχή στα 28 ευρώ από 27 ευρώ διατηρώντας τη σύσταση για αποδόσεις ανώτερες από αυτές της αγοράς. Ο οίκος σημειώνει πως ο ΟΤΕ έχει αποδόσεις μικρότερες κατά 10% έναντι του κλάδου τον τελευταίο μήνα χωρίς να υπάρχουν αρνητικά νέα που να το δικαιολογούν.

Παράλληλα τονίζει πως υπάρχουν και μεσοπρόθεσμοι θετικοί καταλύτες όπως, η αναδιάρθρωση του αριθμού του προσωπικού και η αξία του real estate. Η μετοχή προσφέρει περιθώριο ανόδου 12% από την τιμή στόχο, οριακά ανώτερο από το μέσο όρο του κλάδου ενώ το bull case σενάριο προσφέρει 26% άνοδο καθώς η τιμή στόχος ανεβαίνει στα 31,5 ευρώ.

Αναφορικά με το τρίτο τρίμηνο περιμένει πωλήσεις 1,636 δισ. ευρώ αυξημένες κατά 10,2%, ΕΒΙΤDA 603 εκατ. μειωμένα κατά 11,4% και καθαρά κέρδη 152 εκατ. μειωμένα κατά 32,1%.