Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση του Οργανισμού, η διοίκηση «καλεί το Συνδικάτο να σεβαστεί την Δικαστική Απόφαση και να μην ταλαιπωρήσει περαιτέρω το επιβατικό κοινό».
Παράνομες κήρυξε το Πρωτοδικείο Θεσσαλονίκης τις στάσεις εργασίας που εξήγγειλε το Συνδικάτο Εργαζομένων ΟΑΣΘ για τις 5, 7 και 11 Ιουλίου, από τις 10 το πρωί μέχρι τις 4 το μεσημέρι.







