Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών σε συνεργασία με τις εταιρείες μέλη του, εισήγαγε το 2008 με ιδιαίτερη επιτυχία το θεσμό αυτό και στη χώρας μας, δίνοντας ένα ακόμη έναυσμα στις επιχειρήσεις να εντάξουν δυναμικά τον πελατοκεντρικό προσανατολισμό στην εταιρική κουλτούρα τους.
H Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών αποτελεί ένα διεθνή, αναγνωρισμένο θεσμό με στόχο την προάσπιση αξιών και επιχειρηματικών τακτικών, οι οποίες σχετίζονται με την ουσιαστική, ποιοτική εξυπηρέτηση του πελάτη, ως σημαντικό μέσο για την ανάπτυξη μιας εταιρείας, τη διασφάλιση της διαχρονικότητας και την αύξηση της αποδοτικότητάς της.
Η σπουδαιότητα της Ελληνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών υπογραμμίζεται από το γεγονός ότι τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, ενώ την εκδήλωση θα τιμήσει ως επίσημη ομιλήτρια και η Υπουργός Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας κα Λούκα Κατσέλη.
Για περισσότερες πληροφορίες, το αναλυτικό πρόγραμμα και αιτήσεις συμμετοχών μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών τηλ.: 210 8099 409.
Η συμμετοχή σ’ όλες τις εκδηλώσεις της «Εβδομάδας» θα είναι χωρίς οικονομική επιβάρυνση για τα στελέχη των εταιριών – μελών του ΕΙΕΠ.
Λόγω του περιορισμένου αριθμού συμμετοχών, θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.