• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
14:09 - 17 Φεβ 2011

Ντ. Βρεττός: "Να βρεθούν όσοι πήραν τις μίζες για τα υποβρύχια!"

Να βρεθούν εκείνοι που πήραν "μίζες" για τα υποβρύχια, απαιτεί ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Ντίνος Βρεττός. Μιλώντας στον ραδιοσταθμό "Real Fm", εξέφρασε την άποψη ότι η συμφωνία του υπουργού Αμυνας Ευ. Βενιζέλου για τα υποβρύχια είναι μεν καλή, αλλά θα μπορούσε να είναι ακόμη καλύτερη.

Σύμφωνα με τον κ. Βρεττό, ο χρηματισμός σημαίνει δυσμενή συμφωνία για την Ελλάδα.

"Αν δεν είχαν χρηματιστεί - που από ό,τι φαίνεται με πολύ μεγάλες πιθανότητες έχει γίνει κάτι τέτοιο - οι πολιτικές ηγεσίες του υπουργείου Εθνικής Άμυνας, θα παίρναμε τα υποβρύχια με καλύτερες τιμές." υπογράμμισε ο κ. Βουλευτής.

Ο κ. Βρεττός ζητάει να βρεθούν όσοι χρηματίστηκαν, ώστε να τιμωρηθούν και να βελτιωθούν τις συμφωνίες.