Την ερχόμενη Δευτέρα, 5 Νοεμβρίου, το Διοικητικό Συμβούλιο του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών (ΔΣΑ) θα συνέλθει και πάλι για να καθορίσει την περαιτέρω πορεία του δικηγορικού σώματος της πρωτεύουσας.
Σε 48ωρη αποχή από τα καθήκοντά τους την ερχόμενη Πέμπτη και Παρασκευή, 1 και 2 Νοεμβρίου 2012 κατέρχονται οι δικηγόροι της Αθήνας σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την προωθούμενη τροπολογία σύμφωνα με την οποία δεν θα είναι πλέον υποχρεωτική η παράσταση των δικηγόρων στα συμβόλαια.
Τελευταία τροποποίηση στις 30/10/2012 - 08:05



