Συνεδριάζει την Τετάρτη το δ.σ. της ΚΕΔΕ
13:14 - 22 Ιουλ 2013

Συνεδριάζει την Τετάρτη το δ.σ. της ΚΕΔΕ

Τα νέα δεδομένα μετά την ψήφιση του πολυνομοσχεδίου θα εξετάσει το δ.σ. της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδος (ΚΕΔΕ) την Τετάρτη σε συνεδρίασή του στις 12 το μεσημέρι, ώστε να επανεκτιμήσει τη στάση της Αυτοδιοίκησης.

Τα νέα δεδομένα μετά την ψήφιση του πολυνομοσχεδίου θα εξετάσει το δ.σ. της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδος (ΚΕΔΕ) την Τετάρτη σε συνεδρίασή του στις 12 το μεσημέρι, ώστε να επανεκτιμήσει τη στάση της Αυτοδιοίκησης.