«Παρότι συμβιβάστηκα με την Ελλάδα, νιώθοντας έναν “πόνο ψυχής”, ήταν ο μοναδικός δρόμος για ένα καλύτερο μέλλον» τόνισε χαρακτηριστικά ο Ζάεφ, σύμφωνα με το πρακτορείο «ΜΙΑ».
Για το λόγο αυτό κάλεσε τους Σκοπιανούς να στηρίξουν την ένταξη της ΠΓΔΜ στην Ε.Ε. και το ΝΑΤΟ, σημειώνοντας παράλληλα, πως η απόφαση για το μέλλον της χώρας είναι υπεράνω κάθε κόμματος.
«27 χρόνια ήταν αρκετά. Ήρθε η ώρα να μπούμε στην Ευρώπη και το ΝΑΤΟ. Ήρθη η ώρα για μια καλύτερη ζωή για τους κατοίκους της Μακεδονίας» δήλωσε ο κ. Ζάεφ.



