• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%

Το «Rebranding Greece» έχει γίνει ήδη. Από τον Τσιόδρα

05:49 - 22 Μαϊ 2020
Μία από τις πρώτες αποφάσεις του Κυριάκου Μητσοτάκη ήταν η δημιουργία του Rebranding Greece. Μίας πρωτοβουλίας φιλόδοξης, με αρκετά νεωτερικά χαρακτηριστικά και συμβατή με την συγκυρία της αλλαγής σελίδας, που είτε αρέσει σε κάποιους είτε όχι, συνέβη με τις περυσινές εκλογές.

Η αποστολή ανατέθηκε στον Στιβ Βρανάκη, στέλεχος της Google με εμπειρία στο συγκεκριμένο πεδίο. Ξεκίνησε παρουσιάζοντας διάφορα logo και καταστρώνοντας κάποιες καμπάνιες, που προφανώς θα συνδυάζονταν και με την τουριστική περίοδο, που προμηνυόταν δυναμική για εφέτος. 

 

Επειτα, συνέβησαν πολλά. Αρχικώς η προσφυγική κρίση και ακολούθως η πανδημία διαμόρφωσαν ένα νέο περιβάλλον. Νέες προτεραιότητες, νέες ιεραρχήσεις, νέες ανάγκες και νέες απαιτήσεις. 

 

Και τα δύο αυτά ζητήματα είχαν διεθνείς διαστάσεις. Και η Ελλάδα βρέθηκε στο επίκεντρο, για διαφορετικούς λόγους σε κάθε μία περίπτωση. 

 

Η διαχείριση υπήρξε καλή και είχε αποτελέσματα. Η εικόνα της χώρας άλλαξε, οι όροι συζήτησης της ελληνικής κυβέρνησης με τις ξένες τέθηκαν διαφορετικά, κάποιες μάσκες έπεσαν, πολλά αναθεωρήθηκαν. 

 

Ειδικώς σε ό,τι αφορά την πανδημία, η χώρα κατά έναν πολύ περίεργο και ασυνήθιστο τρόπο, έχει γίνει σημείο αναφοράς και παράδειγμα προς μίμηση. Δεν έκανε κάτι που δεν μπορούσαν να κάνουν οι άλλοι. Εκανε αυτό που έπρεπε, την στιγμή που έπρεπε και με τον τρόπο που έπρεπε. 

 

Όλα αυτά συνδυάστηκαν και με κάποια πρόσωπα, είτε μιλούμε για τον Σωτήρη Τσιόδρα και τον Νίκο Χαρδαλιά, είτε για μία ευρεία ομάδα επιστημόνων, που συμμετέχουν στις διαδικασίες λήψης αποφάσεων, αλλά και σε ερευνητικές ομάδες του εξωτερικού. 

 

Με αυτά όλα, δίχως κανείς να το πολυκαταλάβει στην εξέλιξή του, το καλύτερο δυνατό Rebranding της Ελλάδας έχει ήδη γίνει. 

 

Η εικόνα της χώρας άλλαξε, όλοι μιλούν πλέον διαφορετικά για αυτήν και όλοι σκέφτονται άλλα από εκείνα που σκέφτονταν την προηγούμενη δεκαετία. 

Μπορεί η δουλειά του κ. Βρανάκη και της ομάδας του να μην είναι περιττή, όμως σίγουρα έχει γίνει πιο εύκολη. 

 

Εχει κάπου να πατήσει, το project του έχει γίνει πολύ πιο απλό, αν όχι πιο εύκολο. To Rebranding Greece συντελείται ήδη και υπό μία έννοια, το έχει κάνει άθελά του ο καθηγητής Τσιόδρας. Αν το δούμε έτσι, με ό,τι αυτή η αλλαγή σημαίνει, καλό θα είναι και να το εμπεδώσουμε. 

 

Η αξιοποίηση των προτύπων από αυτήν την σκοπιά, μπορεί να κάνει την Ελλάδα ένα από τα πλέον ευνοημένα σημεία του πλανήτη από την πανδημική κρίση. 

ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ Α. ΚΩΒΑΙΟΥ

Όλα τα άρθρα του Α. Κωβαίου
Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman