ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Κεφαλογιάννη: Εξαντλήσαμε τις δυνατότητες να υποδεχόμαστε επισκέπτες τους καλοκαιρινούς μήνες

14:10 - 28 Δεκ 2023 | Πολιτική
Κεφαλογιάννη: Εξαντλήσαμε τις δυνατότητες να υποδεχόμαστε επισκέπτες τους καλοκαιρινούς μήνες
«Το 2023 είναι πλέον το σημείο αναφοράς όπως ήταν μέχρι πρότινος το 2019», τόνισε η υπουργός Τουρισμού την Πέμπτη (28/2) με αφορμή τα στοχεία για τις ταξιδιωτικές αφίξεις και τα έσοδα.

Μιλώντας στον ρ/σ Παραπολιτικά η κα. Κεφαλογιάννη τόνισε πως «είδαμε μια πολύ μεγάλη αύξηση τόσο στις αφίξεις όσο και στα έσοδα και αυτο δείχνει ότι η Ελλάδα έχει καταξιωθεί ως ένας από τους κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς παγκοσμίως».

Πρόσθεσε, ωστόσο, πως «αυτό δεν μας κάνει να εφησυχάζουμε ίσα-ίσα αυτό που βλέπουμε είναι ότι ο δεκαετής κύκλος της ανάπτυξης του τουρισμού όπως τον έχουμε δει μέχρι τώρα έχει ολοκληρωθεί και ότι μπαίνουμε σε ένα νέο κύκλο για τον ελληνικό τουρισμό όπου έχει σημασία να αναζητήσουμε την ισορροπία και το μέτρο,  να βάλουμε στο επίκεντρο τον άνθρωπο, τις τοπικές κοινωνίες και βεβαίως την προστασία του φυσικού και του πολιτιστικού περιβάλλοντος. Έτσι αντιλαμβανόμαστε δηλαδή τους όρους βιωσιμότητας του ελληνικού τουρισμού, βιωσιμότητα που είναι πλέον το ζητούμενο για όλους τους προορισμούς».

Η κα. Κεφαλογιάννησ σημείωσε ακόμα πως «προφανώς έχουμε εξαντλήσει τις δυνατότητες να υποδεχόμαστε επισκέπτες τους καλοκαιρινούς μήνες και θα πρέπει να δούμε πως θα επεκτείνουμε την τουριστική περίοδο, πως θα δώσουμε τη δυνατότητα και σε άλλες περιοχές της χώρας να αναπτυχθούν πιο πολύ τουριστικά και να προσελκύσουν το ενδιαφέρον γιατί μόνο με αυτό τον τρόπο μπορούμε να δούμε με όρους βιωσιμότητας το μέλλον».

Για το 2023 είπε πως «έχουμε βάλει ήδη τον μακροπρόθεσμο στόχο και το όραμα του ελληνικού τουρισμού με όρους βιωσιμότητας και με όρους ισορροπίας και μέτρου. Έχουμε δει ότι τα μηνύματα είναι πάρα πολύ καλά για το ’24, υπάρχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον για την Ελλάδα όμως δεν αρκεί να βλέπουμε μια και δύο χρονιές ρεκόρ στον τουρισμό δεν είναι εκεί το ζητούμενο. Το ζητούμενο είναι πως θα ανοίξουμε σε καινούργιες αγορές αυτό είναι ένας από τους στόχους για το 2024, αγορές όπως για παράδειγμα η Ινδία, αγορές δηλαδή που βλέπουμε ότι αναπτύσσονται και θα μπορούσαν να μας βοηθήσουν στην επέκταση της τουριστικής περιόδου γιατί επιδιώκουμε να ανοίξουμε αγορές που δεν ενδιαφέρονται μόνο για τον ήλιο και τη θάλασσα αλλά ενδιαφέρονται για όλο αυτό που έχει να προσφέρει η Ελλάδα καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους. Συνεχίζεται η προσπάθεια με την Κίνα να έχουμε περισσότερες απευθείας πτήσεις και βεβαίως σιγά –σιγά αναπτύσσουμε και τις σχέσεις μας με τις χώρες του Κόλπου όπου υπάρχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον για την Ελλάδα.  Μια ήπειρος που θέλουμε να αναπτύξουμε παραπάνω είναι η Αυστραλία».

Ερωτηθείσα τι περιλαμβάνει ο δικός της μπλε φάκελος για το 2024 απάντησε:

«Για εμάς ένας πολύ μεγάλος στόχος ειναι αυτός που έχει να κάνει με την απορρόφηση των πόρων του Ταμείου Ανάκαμψης. Ήδη έχουμε προκηρύξεις σχεδόν στο σύνολό τους τα έργα, έργα που αφορούν την αναβάθμιση των υποδομών στις μαρίνες, σε καταδυτικά πάρκα αλλά και σε χιονοδρομικά κέντρα, σε ορεινά καταφύγια. Μας ενδιαφέρει πάρα πολύ να αναδείξουμε ακόμα περισσότερο τον ορεινό τουρισμό».

Ερωτηθείσα αν είναι εφικτός στόχος να έχουμε επιπλέον έσοδα το 2024 από το 2023 σημείωσε πως «θα επιδιώξουμε να έχουμε περισσότερα έσοδα με τη δυνατότητα όμως να προσελκύσουμε επισκέπτες περισσότερους μήνες του χρόνου. Να υπάρχει δηλαδή διάχυση της επισκεψιμότητας καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου».

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.