Τελικά δεν είχαμε Black Monday
Οι αγορές διέψευσαν κάθε trader και τελικά δεν είχαμε μια νέα Black Monday στα χρηματιστήρια. Μετά τις πρώτες πιέσεις, οι αγοραστές εμφανίστηκαν και πλέον μιλάμε για μια πτωτική συνεδρίαση αλλά σίγουρα όχι καταστροφική.
