Μπορεί να είμαστε στα πρόθυρα ενός νέου κραχ;
Ο Αύγουστος έκλεισε με τις χειρότερες μηνιαίες απώλειες των τελευταίων τεσσάρων ετών για τη Wall Street και με βάση την εποχικότητα των αγορών, ο Σεπτέμβριος συμπληρώνει αρκετές πιθανότητες να είναι εφιαλτικότερος.
Πως συμπεριφέρεται όμως η Wall Street το Σεπτέμβριο; Ποιες είναι οι μέσες απώλειες και πόσο άσχημα είναι τα πράγματα όταν πριν από το Σεπτέμβριο έχει προηγηθεί ένα καταστροφικό καλοκαίρι;
Μπορεί να είμαστε στα πρόθυρα ενός νέου κραχ;
Λάβετε την πλήρη έκθεση εκδηλώνοντας ενδιαφέρον στο email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.