• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
17:17 - 28 Δεκ 2011

Και πάλι κάτω από το 1,30 το ευρώ

Υποχώρησε και πάλι κάτω από το 1,30 η ισοτιμία ευρώ-δολαρίου καθώς με το κοκκίνισμα των αμερικανικών δεικτών οι επενδυτές στρέφονται εκ νέου σε ασφαλείς τοποθετήσεις.
Την ίδια στιγμή παρά την προσωρινή ανακούφιση που προκάλεσε η υποχώρηση των αποδόσεων στην ιταλική δημοπρασία εντόκων, οι επενδυτές είναι επιφυλακτικοί εν όψει της αυριανής κρίσιμης δημοπρασίας ομολόγων από την Ιταλία.