Άλλωστε για την κυβέρνηση μείζον θέμα αποτελεί και η στελέχωση του ΕΣΡ ώστε να προχωρήσει η υλοποίηση του νόμου για την αδειοδότηση των καναλιών, με την προσωρινή ηγεσία της ΝΔ να μην δεσμεύεται για τυχόν αποφάσεις και κυβερνητικά στελέχη να πιθανολογούν ότι επίτηδες δεν προχωρεί η εκλογή προέδρου της ΝΔ ώστε να μην μπορεί να υπάρξει πλειοψηφία 4/5 στη Διάσκεψη των Προέδρων που θα πάρει την απόφαση για στελέχωση του ΕΣΡ!
Ο υπουργός Επικρατείας Νίκος Παππάς μιλώντας στη Βουλή γι’ αυτό το λόγο κάλεσε ΝΔ και ΠΑΣΟΚ να συναινέσουν άμεσα ώστε "να υπάρξει ΕΣΡ με νόμιμη σύνθεση και να εφαρμοστεί ο νόμος για την αδειοδότηση, αφού πέρασε 1,5 μήνας από την ψήφισή του".
Δεν είναι τυχαίο ότι η κυβέρνηση έχει κάνει φύλλο και φτερό τις δανειακές υποχρεώσεις των ΜΜΕ, ειδικά του ΔΟΛ και του ΜΕΓΚΑ, ώστε να μπουν στο καζάνι της διαπραγμάτευσης...