• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
09:42 - 07 Απρ 2014

Απώλειες για τον Nikkei

Με απώλειες 1,7% και χαμηλό μιας εβδομάδας έκλεισε ο Nikkei.

Στα χαμηλότερα επίπεδα μίας εβδομάδας υποχώρησαν σήμερα οι ιαπωνικές μετοχές, λόγω των πιέσεων που δέχτηκε ο τεχνολογικός κλάδος, με την ενδυνάμωση του γεν, παράλληλα, να «χτυπά» τις μετοχές των εξαγωγικών εταιρειών.

Ο Nikkei υποχώρησε κατά 1,7% στις 14.808,85 μονάδες, κλείνοντας στο χαμηλότερο επίπεδο από την 1η Απριλίου, ενώ με πτώση 1,6% στις 1.196,84 μονάδες έκλεισε και ο δείκτης Topix.

Οι υπόλοιπες ασιατικές αγορές υποχώρησαν στα χαμηλά εννέα ημερών. Ο δείκτης Hang Seng στο Χονγκ Κονγκ κατέγραψε πτώση 0,6%, ο Straits Times της Σιγκαπούρης υποχώρησε 0,5% και ο δείκτης Taiex της Ταϊβάν υποχώρησε 0,1%. Ο Kospi της Νότιας Κορέας ενισχύθηκε οριακά κατά 0,1% ενώ ο ΝΖΧ 50 της Νέας Ζηλανδίας σημείωσε πτώση 0,9%.

Η μετοχή της SoftBank Corp στον Nikkei, κατέγραψε πτώση 4,5%, ενόψει της της δημόσιας εγγραφής της Alibaba στο αμερικάνικο χρηματιστήριο,στην οποία η Softbank κατέχει σημαντικό μερίδιο.

Τελευταία τροποποίηση στις 07/04/2014 - 10:19