Σε συνέντευξή του στην ιαπωνική Nikkei που δημοσιεύεται σήμερα, ο Fisher εκτιμά ότι κατά το δεύτερο μισό του 2010 η αμερικανική οικονομία θα σημειώσει μικρότερη ανάπτυξη από ότι κατά το πρώτο και δεύτερο τρίμηνο του έτους. Ειδικότερα, προβλέπει ότι η ανάπτυξη των ΗΠΑ θα διαμορφωθεί στο 2-3%.
«Η αμερικανική οικονομία πρέπει να τρέξει με ρυθμούς άνω του 3% προκειμένου να ανακάμψει η αγορά εργασίας» σημείωσε ο τραπεζίτης.
Όσο για τη νομισματική πολιτική της Fed, ο Fisher επισήμανε ότι «αυτή θα εξαρτηθεί από την πορεία της οικονομίας».