• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
Fed: Μείωσε στα 25 δισ. δολάρια το πρόγραμμα αγοράς ομολόγων
22:35 - 30 Ιουλ 2014

Fed: Μείωσε στα 25 δισ. δολάρια το πρόγραμμα αγοράς ομολόγων

Σε νέα μείωση (tapering) του προγράμματος αγοράς ομολόγων, στα 25 δισ. ευρώ, προχώρησε την Τετάρτη η αμερικανική κεντρική τράπεζα.   

Πρόκειται για την έκτη συνεχόμενη μείωση, ύψους 10 δισ. δολαρίων.

Σημειώνεται ότι με το πρόγραμμα αυτό έχει εκτοξεύσει τον ισολογισμό της στο επίπεδο - ρεκόρ των 4,41 τρισ. δολαρίων.

Σε ανακοίνωσή της είπε ότι η αγορά εργασίας παραμένει "χαλαρή" μολονότι η οικονομία ανακάμπτει.

Όπως ανακοινώθηκε νωρίτερα σήμερα, το αμερικανικό ΑΕΠ αυξήθηκε κατά 4% το δεύτερο τρίμηνο του 2014

Τελευταία τροποποίηση στις 30/07/2014 - 22:44