• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
09:05 - 07 Φεβ 2014

Κινητοποιήσεις κατά της διαθεσιμότητας από ΟΛΜΕ και ΠΟΕ-ΟΤΑ

Κοινό συλλαλητήριο έχουν εξαγγείλει για σήμερα το πρωί στις 11.00 έχουν προγραμματίσει ΟΛΜΕ και ΔΟΕ με την ΠΟΕ - ΟΤΑ στα Προπύλαια σε ένδειξη διαμαρτυρίας για το μέτρο της διαθεσιμότητας.

Η ΟΛΜΕ έχει κηρύξει πανελλαδική 24ωρη απεργία, ενώ η ΠΟΕ-ΟΤΑ πανελλαδική στάση εργασίας από τις 8 το πρωί έως τις 12 το μεσημέρι.

Η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας (ΔΟΕ) κήρυξε τρίωρη στάση εργασίας τις τρεις τελευταίες ώρες του πρωινού και τις τρεις πρώτες ώρες του απογευματινού διδακτικού ωραρίου για να συμμετάσχει στο συλλαλητήριο.

Έχει προγραμματιστεί συγκέντρωση διαμαρτυρίας και έξω από το Συμβούλιο της Επικρατείας, όπου εκδικάζεται η υπόθεση της διαθεσιμότητας των εκπαιδευτικών.

Τελευταία τροποποίηση στις 07/02/2014 - 10:41