• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
08:46 - 16 Μαρ 2010

ΓΕΝΟΠ - ΔΕΗ: Εκτός λειτουργίας επτά μονάδες ηλεκτροπαραγωγής.

Επτά μονάδες ηλεκτροπαραγωγής έχουν τεθεί εκτός λειτουργίας από τις 2 σήμερα τα ξημερώματα, σύμφωνα με ανακοίνωση της Γενικής Ομοσπονδίας Προσωπικού (ΓΕΝΟΠ) της ΔΕΗ, η οποία πραγματοποιεί σήμερα και αύριο 48ωρη απεργία.

Ο σχεδιασμός της ΓΕΝΟΠ, αναφέρεται στην ίδια ανακοίνωση, συνειδητά δεν ήθελε να δημιουργήσει κανένα πρόβλημα στους καταναλωτές.

Η ΓΕΝΟΠ καλεί την κυβέρνηση "πριν να είναι αργά να αναλογιστεί τις ευθύνες της και να προβεί σε ενέργειες που θα αποκαθιστούν την τεράστια αδικία σε βάρος των εργαζομένων και των συνταξιούχων της Επιχείρησης", αναφέροντας ότι "η απεργία γίνεται για τις περικοπές σε μισθούς και συντάξεις και για την αναστολή των προσλήψεων στη ΔΕΗ".