Δεδομένης της διανομής προμερίσματος χρήσης 2009, ύψους 0,15 ευρώ ανά μετοχή, το Δεκέμβριο του 2009 το υπόλοιπο προς διανομή μέρισμα ανέρχεται σε 0,40 ευρώ ανά μετοχή.
Σημειώνεται ότι από την M. Τρίτη 30 Μαρτίου 2010 οι μετοχές της Εταιρείας θα διαπραγματεύονται στο Χρηματιστήριο Αθηνών χωρίς το δικαίωμα μερίσματος χρήσης 2009.
Δικαιούχοι του μερίσματος είναι οι εγγεγραμμένοι στο μετοχολόγιο της Εταιρείας στις 1 Απριλίου 2010 (record date).
Το μέρισμα θα αρχίσει να καταβάλλεται από την Πέμπτη 8 Απριλίου 2010 μέσω της πληρώτριας Τράπεζας EFG Eurobank Ergasias Α.Ε. ως εξής:
(i) Μέσω των χειριστών των λογαριασμών αξιών στο Σύστημα 'Αϋλων Τίτλων (Σ.Α.Τ.) στους μετόχους εκείνους, οι οποίοι έχουν εξουσιοδοτήσει για την είσπραξη μερισμάτων τους χειριστές τους.
(ii) Μέσω του δικτύου των καταστημάτων της Τράπεζας EFG Eurobank Ergasias Α.Ε. στους μετόχους που έχουν ζητήσει τη μη είσπραξη μερισμάτων από το χειριστή τους ή έχουν ανακαλέσει την σχετική εξουσιοδότηση προς τον χειριστή τους ή η είσπραξή τους δεν κατέστη δυνατή από το χειριστή τους ή των οποίων οι μετοχές φυλάσσονται στον ειδικό λογαριασμό της Ε.Χ.Α.Ε.. Για την είσπραξη του μερίσματος από τα καταστήματα θα είναι αναγκαία η προσκόμιση του Δελτίου Αστυνομικής Ταυτότητας.
Μερίσματα που δεν θα εισπραχθούν μέσα σε πέντε χρόνια παραγράφονται υπέρ του Ελληνικού Δημοσίου.
Επιπλέον, η Γ.Σ. αποφάσισε την επικύρωση της παραίτησης των μελών του ΔΣ κ. κ. Γεώργιου Παπαγεωργίου και Λεωνίδα Θεόκλητου και της αντικατάστασης αυτών από τους κ. κ. Οδυσσέα Αθανασίου και Γεώργιου Κατσιμπρή για το υπόλοιπο της θητείας τους σύμφωνα με την από 19-3-2010 απόφαση του ΔΣ της Εταιρίας.
Ακόμη, αποφασίστηκε η απαλλαγή των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου και των Ελεγκτών από κάθε ευθύνη αποζημίωσης για τα πεπραγμένα της εταιρικής χρήσης 2009, αλλά και η εκλογή της εταιρείας ορκωτών ελεγκτών - λογιστών "ΠΡΑΪΣΓΟΥΟΤΕΡΧΑΟΥΣΚΟΥΠΕΡΣ" για τον τακτικό έλεγχο της χρήσης 2010. Η αμοιβή των ελεγκτών θα καθοριστεί σύμφωνα με τις αποφάσεις του Εποπτικού Συμβουλίου του Σώματος Ορκωτών Ελεγκτών.
Επιπλέον, αποφασίστηκε η διατήρηση στα περυσινά επίπεδα των αμοιβών των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου που έχουν συνάψει σύμβαση με την Εταιρεία για τη χρήση του 2010, αλλά και η παροχή άδειας σύμφωνα με το άρθρο 23 παρ. 1 του κ.ν. 2190/1920 σε μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου και στελέχη της Εταιρείας να μετέχουν σε Δ.Σ. μετόχων με συμμετοχή άνω του 5%, σε εταιρείες που επιδιώκουν όμοιους ή παρεμφερείς σκοπούς.