Αντικείμενο των συναντήσεων ήταν να ενημερώσει ο ΟΤΕ την Σερβική Κυβέρνηση για τις πρόσφατες αλλαγές στη μετοχική σύνθεση της Εταιρίας και να ενημερωθεί ο ΟΤΕ σχετικά με την πρόθεση της Σερβικής Κυβέρνησης να εισάγει την μετοχή της Telekom Srbija στο Χρηματιστήριο του Λονδίνου και του Βελιγραδίου.
Υπενθυμίζεται ότι η Telekom Srbija είναι η μεγαλύτερη εταιρία σταθερής και κινητής τηλεφωνίας στη Σερβία, στην οποία ο ΟΤΕ κατέχει το 20% και η Σερβική Κυβέρνηση ελέγχει το υπόλοιπο 80%.
Κατά τη συζήτηση επιβεβαιώθηκε το πνεύμα στενής συνεργασίας που χαρακτηρίζει τις σχέσεις των δύο μερών.
