Οι εργαζόμενοι έχουν κλείσει την είσοδο του κτηρίου. Οι γύρω δρόμοι, πάντως, παραμένουν ανοιχτοί.
Συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το κτίριο του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων στην Ακαδημίας πραγματοποιείται τη Δευτέρα από περίπου 70 εργαζόμενους, η οποίοι εκδηλώνουν την αντίδρασή τους προς την ιδιωτικοποίηση του ταμείου.