• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
Πώς να μειώσετε κατά 20% την πιθανότητα πρόωρου θανάτου
09:40 - 06 Φεβ 2022

Πώς να μειώσετε κατά 20% την πιθανότητα πρόωρου θανάτου

Ποιος φανταζόταν ότι η ανάγνωση θα έκανε καλό στη… ζωή; Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, πέραν του να ψυχαγωγεί και να θρέφει το νου, εκτός από κατασταλτικός παράγον άνοιας και αλτσχάιμερ η ανάγνωση βιβλίων συνδέεται και με τη μακροζωία.

Οι άνθρωποι που διαβάζουν ένα βιβλίο έστω και για μισή ώρα κάθε μέρα (συνολικά 3,5 ώρες την εβδομάδα), μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο πρόωρου θανάτου κατά περίπου 20%, σύμφωνα με μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα. Το όφελος από την ανάγνωση εφημερίδων και περιοδικών είναι πολύ μικρότερο.

Διαβάστε περισσότερα στο penna.gr