19:48 - 05 Νοε 2010
Συμφωνία για τις ναυτιλιακές μεταφορές υπέγραψαν Ελλάδα και Αζερμπαϊτζάν
Συμφωνία για τις ναυτιλιακές μεταφορές, μεταξύ Ελλάδας-Αζερμπαϊτζάν, υπογράφηκε σήμερα στο υπουργείο Θαλασσίων Υποθέσεων Νήσων και Αλιείας, μεταξύ αντιπροσωπειών των δύο χωρών.



