• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
19:48 - 05 Νοε 2010

Συμφωνία για τις ναυτιλιακές μεταφορές υπέγραψαν Ελλάδα και Αζερμπαϊτζάν

Συμφωνία για τις ναυτιλιακές μεταφορές, μεταξύ Ελλάδας-Αζερμπαϊτζάν, υπογράφηκε σήμερα στο υπουργείο Θαλασσίων Υποθέσεων Νήσων και Αλιείας, μεταξύ αντιπροσωπειών των δύο χωρών.
Οι κύριοι στόχοι που επιτυγχάνονται μέσω της εν λόγω συμφωνία, είναι η προώθηση της συνεργασίας των δύο χωρών στο ναυτιλιακό τομέα, η αύξηση της συμμετοχής των πλοίων των συμβαλλομένων μερών στο μεταξύ τους και στο διεθνές θαλάσσιο εμπόριο, η παροχή αμοιβαίων διευκολύνσεων τόσο στα πλοία όσο και στους ναυτικούς και η συνεργασία των δύο κρατών για την εξάλειψη των εκάστοτε παρουσιαζόμενων εμποδίων στη διεθνή ναυτιλία.