• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
Tweet Σεντένο για... καλή τέταρτη αξιολόγηση
18:03 - 14 Μάι 2018

Tweet Σεντένο για... καλή τέταρτη αξιολόγηση

Ο Μάριο Σεντένο ανακοίνωσε με ένα tweet την επιστροφή των θεσμών στην Ελλάδα και ευχήθηκε να κυλήσουν ομαλά οι διαπραγματεύσεις για την ολοκλήρωση της τέταρτης αξιολόγησης του ελληνικού προγράμματος.

Μέσω Twitter ο επικεφαλής του Eurogroup έστειλε το μήνυμά του για την έναρξη των διαπραγματεύσεων στην Αθήνα.

«Η αποστολή των θεσμών στην Αθήνα ξεκινά σήμερα. Θα είναι σημαντικό βήμα η ολοκλήρωση της τέταρτης και τελευταίας αξιολόγησης του προγράμματος του ESM. Εύχομαι σε όλους καλές συναντήσεις», έγραψε.

Στη φωτογραφία που συνόδευε το tweet ο κ. Σεντένο εμφανίζεται μαζί με τον Έλληνα υπουργό Οικονομικών, Ευκλείδη Τσακαλώτο.