Χωρίς να υπάρξει ψηφοφορία ολοκληρώθηκε η συζήτηση στην Ολομέλεια της Βουλής επί της νέας πρότασης του ΠΑΣΟΚ για τη σύσταση Προανακριτικής Επιτροπής σχετικά με τη δεύτερη δικογραφία που αφορά στον Αριστοτέλη Παυλίδη, που αφορά την υπόθεση των άγονων γραμμών. Ο ΛΑΟΣ και ο ΣΥΡΙΖΑ αποχώρησαν καταγγέλλοντας την απουσία της ΝΔ.



