• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
Για Κασιδιάρη η πρώτη άρση ασυλίας
19:24 - 13 Φεβ 2015

Για Κασιδιάρη η πρώτη άρση ασυλίας

Το πρώτο αίτημα για άρση ασυλίας βουλευτή που φθάνει στη νέα Βουλή, αφορά και πάλι τον Ηλία Κασιδιάρη.

Ο προφυλακισμένος για συμμετοχή σε εγκληματική οργάνωση βουλευτής αντιμετωπίζει την κατηγορία της διέγερσης σε διάπραξη εγκλήματος. Η υπόθεση αφορά την προτροπή του, μετά από ομιλία που έκανε το 2001 στον Ασπρόπυργο, όταν είχε καλέσει τους κατοίκους να «ξεφορτωθούν τα ανθρώπινα σκουπίδια» στην Αθήνα, ενώ στην περιοχή είχε προηγηθεί αιματηρό πογκρόμ σε βάρος μειονοτήτων .

 

Σύμφωνα με την ποινική δικογραφία που έχει σχηματισθεί, στις 15.5 2011 ο Ηλίας Κασιδιάρης είχε μιλήσει στα Νεόκτιστα Ασπροπύργου, λέγοντας, μεταξύ των άλλων, τα εξής: «Αν θέλετε να ξεβρομίσει η περιοχή πρέπει να είστε μια γροθιά και να δώσετε αγώνα, η επόμενη συγκέντρωσή σας να μην είναι στην πλατεία, αλλά να κλείσει κεντρικούς δρόμους. Στην Κερατέα έγινε πόλεμος κυριολεκτικά, στον Άγιο Παντελεήμονα ήμασταν παρόντες όταν σπάσανε τα ΜΑΤ την εκκλησία και έριξαν δακρυγόνα. Στην Κερατέα ξεφορτωθήκαμε τα σκουπίδια, εσείς εδώ θα ξεφορτωθείτε τα ανθρώπινα σκουπίδια που σας έχουν φορτώσει, που ληστεύουν, δολοφονούν, που εγκληματούνε. Δεν υπάρχει ούτε κράτος, ούτε Αστυνομία, ούτε Δικαιοσύνη, ούτε κανείς για να σας καλύψει, βγείτε στους δρόμους».