Ακόμα, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, η Ελλάδα στέκεται αλληλέγγυα στην Ινδία.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Καταδικάζουμε με τον πιο έντονο τρόπο την αποτρόπαια τρομοκρατική επίθεση στο Παχαλγκάμ, Τζαμού και Κασμίρ. Η Ελλάδα στέκεται αλληλέγγυα στην Ινδία απέναντι σε αυτή την τραγική απώλεια και στον συνεχιζόμενο αγώνα κατά της τρομοκρατίας».
{https://x.com/GreeceMFA/status/1915078694323835352?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1915078694323835352%7Ctwgr%5E09dafb0e2315ae84f109a89952ef60dd70485508%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.cnn.gr%2Fpolitiki%2Fstory%2F473433%2Fto-ypeks-katadikazei-aperifrasta-tis-epitheseis-stin-india-i-ellada-steketai-allileggya}








