• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%

Μπορεί ο Covid-19 να επισπεύσει την ψηφιοποίηση της ναυτιλίας; Κύριο

08:00 - 07 Απρ 2020 | Ναυτιλία
Το «σκοτεινό» πέρασμα της πανδημίας του κορονοϊού που στοίχισε και στοιχίζει τη ζωή σε πολλούς συνανθρώπους μας άφησε ένα «παράθυρο» αισιοδοξίας ανοιχτό: Η μετάβαση στην ψηφιακή εποχή πραγματοποιείται άμεσα και δραστικά.

Το Reporter ζήτησε τη γνώμη του Διευθυντή της Yango Satellite Communications, Ewan Robinson, ο οποίος, αφού στάθηκε στο αρνητικό αποτύπωμα του Covid-19, τόνισε ότι «είναι πολύ πιθανό η πραγματικότητα να μην είναι από εδώ και πέρα, όπως την ξέρουμε. Μπορεί να συμβεί το οτιδήποτε και δεν υπάρχει "χάρτης" γι' αυτές τις νέες συνθήκες. Η χρήση των τεχνολογιών στη ναυτιλία αλλάζει ραγδαία».

Ο κ. Robinson έκανε λόγο για δύο πλευρές της ψηφιοποίησης της ναυτιλιακής βιομηχανίας. Πρώτον, σημείωσε ότι πλέον δίνεται μεγαλύτερη ευχέρεια στο πλήρωμα να χρησιμοποιήσει τα ψηφιακά δεδομένα και οι πλοιοκτήτες μοιάζουν τώρα περισσότερο ανεκτικοί στο να χορηγούν αντίστοιχες άδειες. Παράλληλα, οι πλοιοκτήτες που κατά το παρελθόν εμφανίζονταν απρόθυμοι απέναντι στην τηλεργασία, πλέον είναι υποχρεωμένοι να εφαρμόσουν ανάλογες ρυθμίσεις.

Οι απομακρυσμένες υπηρεσίες είναι πλέον κομμάτι της καθημερινότητας. «Ποιος θα μπορούσε να το φανταστεί πριν από έναν χρόνο ότι θα διεξάγονταν επιθεωρήσεις πλοίων εξ αποστάσεως;» υπογράμμισε ο κ. Robinson και πρόσθεσε ότι είναι αναγκαίο να υπάρξει ευελιξία και προσαρμογή στη νέα κατάσταση που έχει διαμορφωθεί, προκειμένου και οι εργαζόμενοι να είναι προστατευμένοι και η αποδοτικότητα να μείνει ανεπηρέαστη.

Ωστόσο, όπως ανέφερε ο επικεφαλής της Yango Satellite Communications, ακόμη κανείς δεν μπορεί να εφαρμόσει στον απόλυτο βαθμό τις σύγχρονες τεχνολογίες, διότι είναι περιορισμένη η μετακίνηση στα πλοία. «Δεν μπορούμε ακόμη να τις εφαρμόσουμε πλήρως, αλλά η βιομηχανία έλαβε το μήνυμα ότι είναι απαραίτητες για τη συνέχεια και στην μετά - κρίση, εποχή».

Καταληκτικά, ο κ. Robinson επεσήμανε ότι η πλήρης ψηφιοποίηση της ναυτιλίας θα καθυστερήσει λίγο ακόμα, αλλά από τη στιγμή που «άνοιξαν οι πόρτες, θα είναι πολύ δύσκολο για τον οποιονδήποτε να τις κλείσει».

Γιώργος Γεωργίου

Τελευταία τροποποίηση στις 23:26 - 06 Απρ 2020
Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman