• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%

Ισχυρές πιέσεις στις μετοχές με tankers-«Μην ανησυχείτε» λένε οι εφοπλιστές

16:09 - 30 Απρ 2020 | Ναυτιλία
Παρά τις ισχυρές απώλειες που κατέγραψαν στη χθεσινή συνεδρίαση οι ναυτιλιακές μετοχές με στόλο tankers, εκπρόσωποι των εταιρειών επισημαίνουν ότι οι ναύλοι θα παραμείνουν σε υψηλά επίπεδα και το επόμενο διάστημα.

«Don't worry, be happy». Αυτό είναι το μήνυμα στελεχών ναυτιλιακών με στόλο δεξαμενόπλοιων, στον απόηχο της χθεσινής συνεδρίασης, καθησυχάζοντας τους επενδυτές, που είδαν μετά από καιρό συνθήκες sell-off στις συγκεκριμένες μετοχές.

Σε τηλεδιάσκεψη που πραγματοποίησε η Clarksons Platou, στελέχη από την DHT Holdings, την Euronav και την Scorpio Tankers συνέστησαν στους επενδυτές να κοιτάζουν τη μεγάλη εικόνα, παρά να μένουν στις διακυμάνσεις των τιμών σε μία συνεδρίαση.

«Η αγορά βρίσκεται σε άνοδο, όχι σε πτώση. Είμαστε πολύ χαρούμενοι» σημείωσε ο Hugo de Stoop, CEO στην Euronav. Όπως εξήγησε, «όταν βλέπεις τους ναύλους στα 200.000 δολάρια την ημέρα για ένα VLCC, πιθανόν αφορά ένα ή δύο πλοία. Δεν μπορούμε να πούμε ότι οι μέσοι ναύλοι θα κυμανθούν σε αυτά τα υψηλά επίπεδα. Ωστόσο, το τέταρτο τρίμηνο του 2019 ήταν καλό, το πρώτο τρίμηνο του 2020 ήταν καλύτερο και το δεύτερο τρίμηνο κινείται ακόμη ψηλότερα μέχρι τώρα. Δεν πρέπει να επικεντρωνόμαστε στις τιμές μίας ημέρας. Σε γενικές γραμμές, οι αριθμοί υποδεικνύουν ότι τα έσοδα είναι πολύ μεγάλα».

Από την πλευρά του ο co-CEO της DHT Holdings, Svein Moxnes Harfjeld είπε: «Οι ναύλοι τώρα κυμαίνονται στα 200.000 δολάρια και ίσως πέσουν στα 140.000 δολάρια και όλοι νομίζουν ότι έρχεται το τέλος. Οι ναύλοι θα αλλάζουν, καθώς πρόκειται για αγορά με έντονη μεταβλητότητα. Δε θα έπρεπε να ανησυχούμε αν η αγορά υποχωρήσει μία εβδομάδα»

Ο ίδιος υπογράμμισε ότι οι επενδυτές θα έπρεπε να εστιάσουν στο γεγονός ότι οι παρούσες συνθήκες που επικρατούν στο πετρέλαιο αυξάνουν την ανάγκη για πλωτή αποθήκευση, ευνοώντας τα tankers.

Γιώργος Γεωργίου

Τελευταία τροποποίηση στις 13:19 - 08 Μαϊ 2020
Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman