ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Εγκρίθηκε η πρώτη σχεδίαση bulker με αμμωνία

18:15 - 19 Απρ 2022 | Ναυτιλία
Εγκρίθηκε η πρώτη σχεδίαση bulker με αμμωνία
Ο νηογνώμονας Lloyd's Register (LR) χορήγησε την κατ' αρχήν έγκριση (AiP) στο ναυπηγείο της Κίνας Dalian Shipbuilding Industry Company, για την πρώτη σχεδίαση πλοίου μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου μεγέθους Newcastlemax που θα τροφοδοτείται από αμμωνία.

Πριν από τη χορήγηση της έγκρισης, η LR εξέτασε τους κινδύνους του σχεδιασμού, συμπεριλαμβανομένης της αμμωνίας ως ενός από τα πιο πολλά υποσχόμενα εναλλακτικά καύσιμα για τη μετάβαση στη θαλάσσια ενέργεια.

Σύμφωνα με τον Li Tianxiang, αντιπρόεδρο και γενικό διευθυντή του Γραφείου Τεχνικής Υποστήριξης της Σαγκάης, LR Greater China, αυτός είναι ο πρώτος σχεδιασμός του είδους του για την DSIC και δείχνει τη δέσμευσή του ναυπηγείου στη μετάβαση στα καύσιμα μηδενικού άνθρακα.

Ο Guan Yinghua , αναπληρωτής επικεφαλής σχεδιαστής της DSIC, δήλωσε: «Η DSIC διαθέτει βαθιά τεχνογνωσία στην έρευνα στην καινοτομία πλοίων χαμηλών και μηδενικών εκπομπών άνθρακα, συνεργαζόμενη με νηογνώμονα LR για την έρευνα και την ανάπτυξη πράσινων πλοίων. Το 2019, η LR εξέδωσε το πρωτότυπο σχέδιο AiP στην DSIC για το αμμωνιακό πλοίο «C-Future» 23.000 TEU εξαιρετικά μεγάλου πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων . «Τώρα έχουμε ένα AiP για ένα πλοίο μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου χωρητικότητας 210.000 dwt, ικανό να τροφοδοτείται από αμμωνία, ένα κορυφαίο καύσιμο μεταφοράς μηδενικών εκπομπών άνθρακα. Είναι περαιτέρω απόδειξη της συνεργασίας της DSIC με τους πελάτες της για ένα μέλλον μηδενικών εκπομπών άνθρακα.»

Η ναυπηγική εταιρεία ξεκίνησε το 2022 με νέες παραγγελίες για τη ναυπήγηση δέκα συνολικά πλοίων, συμπεριλαμβανομένων έξι πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων διπλού καυσίμου 16.000 TEU και τεσσάρων πλοίων μεταφοράς χύδην φορτίου 37.000 τόνων. Τα πλοία έχουν παραγγελθεί από έναν άγνωστο Ευρωπαίο εφοπλιστή και την πολωνική ναυτιλιακή εταιρεία Polska Żegluga Morska (PŻM), αντίστοιχα.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.