ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Ιάπωνες ασφαλιστές προσπαθούν να εξασφαλίσουν εισαγωγές LNG από Ρωσία

15:58 - 13 Ιαν 2023 | Ναυτιλία
Ιάπωνες ασφαλιστές προσπαθούν να εξασφαλίσουν εισαγωγές LNG από Ρωσία
Η Ιαπωνία, ο κορυφαίος εισαγωγέας LNG στον κόσμο, συνεργάζεται με ναυτιλιακές ασφαλιστικές εταιρείες στη χώρα για να διασφαλίσει ότι οι εισαγωγές LNG από τη Ρωσία δεν θα τεθούν σε κίνδυνο στον απόηχο των τελευταίων κυρώσεων κατά της Μόσχας.

Τρεις εταιρείες από την Ιαπωνία, η Tokyo Marine & Nichido Fire Insurance, η Sompo Japan Insurance και η Mitsui Sumitomo Insurance, ανακοίνωσαν την περασμένη εβδομάδα ότι θα σταματήσουν να προσφέρουν ασφαλιστική κάλυψη για ζημιές πλοίων που προκλήθηκαν από τον πόλεμο στα ρωσικά ύδατα από την 1η Ιανουαρίου, ανέφερε το Reuters. Η απόφαση ελήφθη αφότου αντασφαλιστές από δυτικές χώρες τερμάτισαν την ασφαλιστική τους κάλυψη.

Όπως ενημερώνει το διεθνές πρακτορείο ειδήσεων Reuters, η ιαπωνική κυβέρνηση ζήτησε από τις ασφαλιστικές εταιρείες να αναλάβουν πρόσθετους κινδύνους για να συνεχίσουν να παρέχουν ασφάλιση στους πλοιοκτήτες που μεταφέρουν LNG από το Shakalin-2, το οποίο είναι στρατηγικής σημασίας για την ενεργειακή ασφάλεια της Ιαπωνίας. Περίπου το 9 τοις εκατό των εισαγωγών LNG της Ιαπωνίας προέρχεται από τη Ρωσία. Οι πιθανοί ναυλωτές που θα μπορούσαν να επηρεαστούν είναι οι μεγάλες εταιρείες της βιομηχανίας της Ιαπωνίας Mitsui OSK Lines και Nippon Yusen.

Οι τρεις ασφαλιστικές εταιρείες φέρεται να σχεδιάζουν να διαπραγματευτούν την επανέναρξη της κάλυψης με τους αντασφαλιστές. Το έργο Sakhalin II LNG στη Ρωσία έχασε έναν βασικό μέτοχο τον Μάρτιο του τρέχοντος έτους, όταν η Shell αποφάσισε να αποχωρήσει από το μερίδιο 27,5%, διαγράφοντας μια επένδυση λογιστικής αξίας 1,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Ο Ρώσος Πρόεδρος Βλαντιμίρ Πούτιν διέταξε να μεταφερθεί το έργο σε μια εγχώρια εταιρεία και είπε στους ξένους μετόχους ότι θα πρέπει να υποβάλουν εκ νέου αίτηση για να διατηρήσουν το μερίδιό τους στη νέα οντότητα. Τον Αύγουστο, το Κρεμλίνο ενέκρινε αιτήσεις από τους δύο ιαπωνικούς εμπορικούς οίκους Mitsui και Mitsubishi Corp. για μεταβίβαση των μεριδίων τους στη νέα εταιρεία. Η Mitsui εξακολουθεί να κατέχει μερίδιο 12,5% στο έργο.

Τον Νοέμβριο, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Mitsui & Co, Kenichi Hori , δήλωσε ότι το έργο είχε αρκετή τεχνική τεχνογνωσία για να λειτουργήσει ακόμη και χωρίς τον μέτοχο Shell προκειμένου να αντιμετωπίσει τους ισχυρισμούς ότι ο νέος φορέας εκμετάλλευσης του έργου δεν είχε την επαρκή τεχνική τεχνογνωσία για να το κάνει.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.