ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

«Ασφυξία» στα ναυπηγεία της Νότιας Κορέας-Νέες παραγγελίες ύψους $2,5 δισ. Κύριο

17:46 - 01 Φεβ 2023 | Ναυτιλία
«Ασφυξία» στα ναυπηγεία της Νότιας Κορέας-Νέες παραγγελίες ύψους $2,5 δισ.
Mε τη μαζική παραγγελία νεότευκτων πλοίων LNG αλλά και πλοίων μεταφοράς εμπορευματικιβωτίων ξεκινάει ο Φεβρουάριος του 2023 για τα διεθνή ναυπηγεία και πιο συγκεκριμένα για αυτά της Νότιας Κορέας.

Αρχικά το Hyundai Samho ανακοίνωσε παραγγελίες ύψους 2,05 δισ δολαρίων, για 12 μεγάλα boxships, που χρησιμοποιούν ως καύσιμο τη μεθανόλη και αναμένεται να παραδωθούν μέχρι το τέλος του 2026.

Το ναυπηγείο ωστόσο δεν έχει δημοσιοποιήσει ακόμη ποιες ναυτιλιακές έχουν θέσει τις παραγγελίες.

Η ανάλυση ενός από τους κορυφαίους νηογνώμονες στον κόσμο, του DNV, υποστηρίζει ότι η μεθανόλη ήταν το δεύτερο σε προτίμηση εναλλακτικό καύσιμο στις παραγγελίες νεότευκτων μέσα στο 2022 μετά το LNG, με 35 πλοία να έχουν μπει στο βιβλίο παραγγελιών.

Στο μεταξύ το αντίπαλο ναυπηγείο Samsung Heavy Industries ανακοίνωσε σήμερα ότι ανέλαβε μια παραγγελία ύψους 495 εκατ. δολαρίων για την κατασκευή δύο πλοίων LNG για λογαριασμό εταιρείας από την Ωκεανία. Ακόμα αποκάλυψε ότι θα παραδόσει τα νεότευκτα μέχρι τις αρχές του 2027.

Με τις παραπάνω παραγγελίες τα ναυπηγεία της Νότιας Κορέας φτάνουν στα όριά τους σε όρους πληρότητας για την επόμενη τριετία, με τον κυριότερο όγκο που ιεραρχείται να αποτελείται από πλοία LNG και εμπορευματοκιβωτίων και τις ναυτιλιακές εταιρείες που κατέχουν bulker και δεξαμενόπλοια να έρχονται σε δεύτερη μοίρα, ιδιαίτερα στα κορυφαία ναυπηγεία της χώρας.

Τελευταία τροποποίηση στις 19:20 - 01 Φεβ 2023
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.