• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
Νέα τηλεφωνική συνομιλία Ομπάμα-Μέρκελ για την Ελλάδα
21:52 - 28 Ιουν 2015

Νέα τηλεφωνική συνομιλία Ομπάμα-Μέρκελ για την Ελλάδα

Νέα τηλεφωνική συνομιλία είχαν την Κυριακή ο Αμερικανός πρόεδρος Μπαράκ Ομπάμα και η Γερμανίδα Καγκελάριος Άνγκελα Μέρκελ, με θέμα τις εξελίξεις στο ελληνικό ζήτημα.

Όπως μεταδίδει το Reuters επικαλούμενο πηγές από το Λευκό Οίκο οι δύο ηγέτες σημείωσαν ότι είναι «κρίσιμα σημαντικό» να γίνουν προσπάθειες επιστροφής σε ένα "δρόμο" που θα επιτρέψει στην Ελλάδα να ξαναξεκινήσει τις μεταρρυθμίσεις και να επιστρέψει στην ανάπτυξη εντός της Ευρωζώνης.

Οι οικονομικές ομάδες των δύο ηγετών παρακολουθούν την ελληνική κατάσταση και θα παραμείνουν σε στενή επαφή καταλήγει το τηλεγράφημα του Reuters.

Τελευταία τροποποίηση στις 28/06/2015 - 22:22