• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
10:55 - 26 Μαρ 2007

Η αστάθεια στη Μέση Ανατολή έστειλε το αργό σε υψηλό τριών μηνών

Στα υψηλότερα επίπεδα τους τελευταίους τρεις μήνες «αναρριχήθηκε» το αργό, καθώς η αιχμαλώτιση των 15 Βρετανών ναυτικών από τους Ιρανούς εντείνει την ήδη έκρυθμη κατάσταση στη Μέση Ανατολή, με αποτέλεσμα να είναι ορατός ο κίνδυνος παύσης των προμηθειών.

Συγκεκριμένα, η τιμή του αργού για τα Συμβόλαια του Μαΐου σημείωσε άνοδο κατά 0,30 μονάδες ή σε ποσοστό 0,48% και διαμορφώθηκε στα 62,58 δολάρια το βαρέλι, ενώ η τιμή του πετρελαίου τύπου Μπρεντ ενισχύθηκε κατά 0,55% στα 63,53 δολάρια το βαρέλι.

Ορισμένοι αναλυτές και traders έχουν εκφράσει την ανησυχία τους ότι σε περίπτωση κυρώσεων ή στρατιωτικής εκστρατείας εναντίον του Ιράν, θα δυσχεράνει την προσφορά πετρελαίου από τη Μέση Ανατολή, την περιοχή που αποτελεί την πηγή του 1/3 του συνόλου της παγκόσμιας προσφοράς πετρελαίου.

Υπενθυμίζεται ότι οι ΗΠΑ είναι σε διαμάχη με το Ιράν, λόγω του πυρηνικού του προγράμματος.