• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
Τραμπ προς Κιμ:Εγώ δεν θα σε έλεγα κοντό και χοντρό
12:10 - 12 Νοε 2017

Τραμπ προς Κιμ:Εγώ δεν θα σε έλεγα κοντό και χοντρό

Ο αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ με ανάρτησή του στο twitter δήλωσε ότι ο Κιμ Γιονγκ Ουν τον προσέβαλε αποκαλώντας τον «γέρο», σημειώνοντας ότι ο ίδιος ότι δεν θα αποκαλούσε ποτέ τον βορειοκορεάτη ηγέτη «κοντό και χοντρό».

«Γιατί ο Κιμ Γιονγκ Ουν να με προσβάλει αποκαλώντας με "γέρο", όταν εγώ δεν θα τον χαρακτήριζα ΠΟΤΕ 'κοντό και χοντρό'; Ας είναι, προσπαθώ τόσο πολύ να γίνω φίλος του - και ίσως κάποια μέρα αυτό να συμβεί!», τόνισε στο tweet του ο Τραμπ.

Σε μια σειρά αναρτήσεών του ο πρόεδρος των ΗΠΑ τόνισε επίσης ότι ο Κινέζος ομόλογός του Σι Τζινπίνγκ συμφώνησε να επιβάλει αυστηρότερες κυρώσεις σε βάρος της Βόρειας Κορέας σε απάντηση στο πυρηνικό της πρόγραμμα, τονίζοντας ότι ο Σι επιθυμεί την «αποπυρηνικοποίηση» της Πιονγκγιάνγκ.

Τελευταία τροποποίηση στις 13/11/2017 - 00:32