08:18 - 27 Απρ 2011

Την Πέμπτη οι θέσεις της ΓΕΝΟΠ ενάντια στη μετοχοποίηση της ΔΕΗ

Τις θέσεις της κατά της μετοχοποίησης της ΔΕΗ θα παρουσιάσει η ΓΕΝΟΠ την Πέμπτη, σε συνέντευξη Τύπου. Την ίδια ημέρα θα συνεδριάσει η διοίκηση της Ομοσπονδίας, με εισήγηση για 48ωρες επαναλαμβανόμενες απεργίες, με το ίδιο αίτημα, δηλαδή τη διατήρηση του 51% των μετοχών της ΔΕΗ από το Δημόσιο.
Τις θέσεις της κατά της μετοχοποίησης της ΔΕΗ θα παρουσιάσει η ΓΕΝΟΠ την Πέμπτη, σε συνέντευξη Τύπου. Την ίδια ημέρα θα συνεδριάσει η διοίκηση της Ομοσπονδίας, με εισήγηση για 48ωρες επαναλαμβανόμενες απεργίες, με το ίδιο αίτημα, δηλαδή τη διατήρηση του 51% των μετοχών της ΔΕΗ από το Δημόσιο.