ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Diana Shipping: Συμφωνία για ναύλωση bulker έναντι $12.000 την ημέρα

11:05 - 19 Δεκ 2022 | Ναυτιλία
Diana Shipping: Συμφωνία για ναύλωση bulker έναντι $12.000 την ημέρα
Μια πολύ κερδοφόρα συμφωνία υπέγραψε η ελληνική ναυτιλιακή «Diana Shipping» της Σεμίραμης Παληού, παραχωρώντας έναντι 12.000 δολαρίων την ημέρα το bulk carrier τύπου panamax «Maera»(έτος κατασκευής 2013) στην εταιρεία Cargill, κολοσσό στη μεταφορά εμπορευμάτων.

Η συμφωνία, η οποία είναι σε ισχύ από την περασμένη εβδομάδα, θα αποφέρει 12.000 $ την ημέρα από τις 28 Οκτωβρίου 2023 έως τις 28 Δεκεμβρίου 2023. Το ελάχιστο που θα μπορούσε να κερδίσει η εισηγμένη στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης εταιρεία έχει εκτιμηθεί σε περίπου 3,74 εκατομμύρια δολάρια.

Οι χρονοναυλώσεις του παρελθόντος

Το bulk carrier «Maera», χωρητικότητας 75.403 dwt κέρδισε περισσότερα από τα διπλάσια χρήματα κατά τη διάρκεια χρονοναύλωσης από την ASL Bulk Shipping από τον Σεπτέμβριο του 2021 έως τις 14 Οκτωβρίου του τρέχοντος έτους.

Πριν από την προγραμματισμένη συντήρησή του, το πλοίο είχε επίσης συμφωνία χρονοναύλωσης με την Oriental Pal Shipping έως τις 12 Νοεμβρίου στα 14.500 $ την ημέρα.

Η συμφωνία για το Alcmene

Η εταιρεία που ειδικεύεται στα bulker και ανήκει στη Σεμίραμις Παληού, έλαβε επίσης πρόσφατα μείωση των επιτοκίων κατά 24% σε μια παράταση χρονοναύλωσης με τη SwissMarine της Σιγκαπούρης για το μετα-panamax πλοίο «Alcmene» που κατασκευάστηκε το 2010.

Το πλοίο χωρητικότητας 93.193 dwt θα κερδίζει 13.000 δολάρια την ημέρα από τις 27 Δεκεμβρίου τουλάχιστον έως τις 10 Ιανουαρίου 2024.

Σε προσωρινή ύφεση η αγορά bulker

Οι συμφωνίες που πέρσι είχαν υψηλότερες τιμές ναύλωσης απέφεραν έσοδα 93,4 εκατομμυρίων δολαρίων για την Diana Shipping για τους πρώτους εννέα μήνες του 2022 έναντι 16,3 εκατομμυρίων δολαρίων την ίδια περίοδο το 2021, με έσοδα 214,3 εκατομμύρια δολάρια, σε σύγκριση με 145,4 εκατομμύρια δολάρια για την ίδια περίοδο του 2021.

Ωστόσο, πρέπει να σημειωθεί ότι η αγορά bulker υπέστη σημαντική ύφεση το τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, και αντιμετωπίζει σημαντικές αντιξοότητες βραχυπρόθεσμα, καθώς η επιβράδυνση στις δυτικές οικονομίες εντείνεται και η Κίνα αντιμετωπίζει μια ασταθή περίοδο γύρω από την στρατηγική της όσον αφορά την πολιτική zero covid.

Oι αναλυτές πάντως εκτιμούν ότι θα είναι μια αξιοπρεπής χρονιά για τα bulk carriers με την ανάκαμψη ωστόσο να έρχεται προς το τέλος του 2023.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.