• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
20:15 - 30 Απρ 2015

Οι βουλευτές δεν πληρώνουν διόδια…

Στο Κίνημα «Δεν πληρώνω», αλλά, με τον συνήθη ιδιότυπο τρόπο τους εντάσσονται οι Έλληνες βουλευτές.

Σύμφωνα με απόφαση που αναρτήθηκε στον ιστότοπο της Βουλής «Κοινοβουλευτική διαφάνεια», εγκρίθηκε η εκταμίευση 36.000 ευρώ για την πληρωμή διοδίων των βουλευτών επαρχίας εντός του 2015.

Η πληρωμή των διοδίων για τις μετακινήσεις των βουλευτών επαρχίας γίνεται με βάση σχετική απόφαση της προηγούμενης Βουλής, επί Προεδρίας Ευάγγελου Μεϊμαράκη, ενώ, αντίστοιχο ποσόν, είχε εκταμιευτεί και για το 2014.