17:12 - 12 Απρ 2010

Κλωνατέξ: Στις 23/4 η επαναληπτική Γ.Σ.

Στις 23 Απριλίου 2010 θα πραγματοποιηθεί η επαναληπτική Τακτική Γενική Συνέλευση της ΚΛΩΝΑΤΕΞ ΟΜΙΛΟΣ, καθώς η σημερινή Γενική Συνέλευση των Μετόχων της δεν συγκέντρωσε την απαιτούμενη από το Νόμο απαρτία του 1/5 του καταβεβλημένου μετοχικού κεφαλαίου και κατόπιν τούτου δεν εξετάσθηκαν τα θέματα της ημερήσιας διάταξης.
Στις 23 Απριλίου 2010 θα πραγματοποιηθεί η επαναληπτική Τακτική Γενική Συνέλευση της ΚΛΩΝΑΤΕΞ ΟΜΙΛΟΣ, καθώς η σημερινή Γενική Συνέλευση των Μετόχων της δεν συγκέντρωσε την απαιτούμενη από το Νόμο απαρτία του 1/5 του καταβεβλημένου μετοχικού κεφαλαίου και κατόπιν τούτου δεν εξετάσθηκαν τα θέματα της ημερήσιας διάταξης.