• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
20:50 - 27 Μαρ 2006

Στο «κόκκινο» Ευρώπη και Wall, υπό το φόβο των επιτοκίων

Πτώση σημείωσαν τη Δευτέρα οι μετοχές στην Ευρώπη, πέφτοντας από τα υψηλά πενταετίας που είχαν καταγράψει στο τέλος της προηγούμενης εβδομάδας, καθώς υπάρχει στους κόλπους των επενδυτών φόβος ότι η άνοδος των επιτοκίων θα τερματίσει το ράλι που πυροδότησαν οι εξαγορές και οι συγχωνεύσεις ευρωπαϊκών εταιρειών. Απώλειες καταγράφουν αυτήν την ώρα οι δείκτες στη Wall.
Στη Φρανκφούρτη ο DAX έκλεισε στις 5.912,26 μονάδες με πτώση 1,02%, στο Παρίσι ο CAC στις 5.162,44 μονάδες με απώλειες 1,08% και στο Λονδίνο ο FTSE 100 στις 5.972,20 μονάδες, χαμηλότερα κατά 1,06%. Ο πανευρωπαϊκός δείκτης Stoxx 600 υποχώρησε κατά 0,8%, σημειώνοντας τη μεγαλύτερη ημερήσια πτώση του από τις 8 Μαρτίου. Τα 14 από τα 18 εθνικά χρηματιστήρια της Δυτικής Ευρώπης έκλεισαν με πτώση. Οι επενδυτές έχουν στραμμένα τα βλέμματα στην αυριανή συνεδρίαση της FED, ώστε να καταλάβουν αν θα συνεχιστεί για πολύ ακόμη η άνοδος τους κόστους δανεισμού στις ΗΠΑ. Τις μεγαλύτερες απώλειες τη Δευτέρα είχαν οι μετοχές των εταιρειών κοινής ωφέλειας. Από αυτές η E.ON υποχώρησε κατά 1,7%, η Endesa κατά 2,6%, η EDF κατά 1,7%, η Suez κατά 1,8% και η Enel κατά 1,3%. Πτώση 2,3% σημείωσε ο τίτλος της Ericsson, ενώ από τον ίδιο κλάδο η μετοχή της Alcatel υποχώρησε κατά 1,9%. Στον αντίποδα, η μετοχή της Associated British Ports ενισχύθηκε κατά 3%, μετά τις φήμες που κυκλοφόρησαν ότι αναμένεται πρόταση εξαγοράς της από ξένα συνταξιοδοτικά ταμεία. Ανοδο 5,6% κατέγραψε και ο τίτλος της Thomson, μετά τη δημοσίευση του ενδεχομένου να εξαγοραστεί έναντι 5 δις ευρώ. Στη Wall o Dow υποχωρεί κατά 0,27%, ο S&P κατά 0,15%, ενώ ο Nasdaq ενισχύεται οριακά κατά 0,09%.