Τα σεμινάρια ( διάρκειας 50 ωρών το καθένα ), στα οποία θα συμμετέχουν 25 άτομα ανά αντικείμενο εκπαίδευσης αφορούν τους εξής τομείς:
1. Αμπελουργία
2. Άνυδροι Κήποι – Φυτοδώματα (ταρατσόκηποι) Αγροτουριστικών Μονάδων
3. Αρωματικά - Φαρμακευτικά Φυτά
4. Εδώδιμα Μανιτάρια: Καλλιέργεια - αξιοποίηση
5. Ελαιοκομία
6. Κηπευτικές καλλιέργειες, θερμοκήπια, υδροπονία
Η Γενική Γραμματεία Δια Βίου Μάθησης και Νέας Γενιάς θα χρηματοδοτήσει εξ ολοκλήρου το πρόγραμμα.
Η έναρξη των σεμιναρίων θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2015, στις 16.30, στo Συνεδριακό Αμφιθέατρο του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών (Ιερά Οδός 75, Αθήνα).