Υπέρ της κατάργησης των εταιρειών αυτών, τάχθηκαν τα υπόλοιπα κόμματα (με εξαίρεση τον ΛΑΟΣ που επιφυλάχθηκε να τοποθετηθεί στην Ολομέλεια), συμπλέοντας με τους εκπρόσωπους των καταναλωτών, των δανειοληπτών και των δικαστικών επιμελητών, που κλήθηκαν στην Επιτροπή να καταθέσουν τις απόψεις τους.
Με τις ψήφους μόνο των βουλευτών της ΝΔ ψηφίστηκε επί της αρχής στην Επιτροπή Εμπορίου της Βουλής το νομοσχέδιο του υπουργείου Ανάπτυξης για τις λεγόμενες «εισπρακτικές εταιρείες» («εταιρείες ενημέρωσης» μετά την ψήφιση του νομοσχεδίου), το οποίο έχει στόχο την εξυγίανση και την οριοθέτηση των μεθόδων τους.



