• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
Από την 1η Οκτωβρίου η δεύτερη φάση του Νέου Επενδυτικού Νόμου
14:01 - 29 Σεπ 2011

Από την 1η Οκτωβρίου η δεύτερη φάση του Νέου Επενδυτικού Νόμου

Ενεργοποιείται από την 1η Οκτωβρίου 2011 η διαδικασία υποβολής επενδυτικών σχεδίων για τη 2η φάση του Νέου Επενδυτικού Νόμου (Ν. 3908/2011).
Οι υποψήφιοι επενδυτές μπορούν να υποβάλουν τα επενδυτικά τους σχέδια στα γενικά καθεστώτα του Επενδυτικού Νόμου (Γενική Επιχειρηματικότητα, Περιφερειακή Συνοχή, Τεχνολογική Ανάπτυξη) μέχρι τις 31 Οκτωβρίου ώστε να αξιοποιήσουν κίνητρα, όπως οι επιχορηγήσεις κεφαλαίου, οι φοροαπαλλαγές, η επιδότηση χρηματοδοτικής μίσθωσης (leasing) και η ευνοϊκή τραπεζική δανειοδότηση μέσω του Ταμείου Επιχειρηματικότητας του Ε.Τ.Ε.ΑΝ.

Οι συνολικά διαθέσιμοι πόροι της κρατικής ενίσχυσης για τη 2η φάση του Επενδυτικού Νόμου ανέρχονται συνολικά σε 3,27 δις ευρώ, εκ των οποίων 2,37 δις ευρώ υπό τη μορφή φοροαπαλλαγών και 900 εκατ. ευρώ υπό τη μορφή επιχορηγήσεων κεφαλαίου και χρηματοδοτικής μίσθωσης.
Τελευταία τροποποίηση στις 29/09/2011 - 14:32